Sari la conținut
Livrare GRATUITĂ pentru orice comandă!
Livrare GRATUITĂ pentru orice comandă!

Politica de retur

POLITICA DE RAMBURSARE

Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. (exceptie fac cazurile cand produsul primit nu este conform, este defect/are piese lipsa etc,  nu corespunde cu descrierea prezentata pe site sau daca ai primit alt produs decat cel comandat)

In caz de retur taxa de transport achitata la livrare nu se restituie. Avand in vedere prevederile legii 249/2015 actualizata, pentru indeplinirea obiectivelor de la art. 14 produsele se returneaza doar in ambalajul original.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat.

Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. SC Moonlight Nest SRL va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care SC Moonlight Nest SRL nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta). Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale.

Restituirea banilor se face in functie de modalitatea de plata – in cazul platilor ramburs restituirea banilor se face doar prin transfer bancar dupa ce furnizati iban si nume beneficiar.

In cazul platii online cu card bancar, restituirea sumei se va face prin aceeasi metoda folosita la momentul platii.

In cazul in care nu ridicati comanda/coletul sau doriti sa faceti retur din motive cum ar fi:

- Clientul s-a răzgândit.
- Clientul nu mai vrea sau nu-i mai place produsul.
- Produsul nu corespunde așteptărilor.
- Clientul a găsit un preț mai bun.
- Clientul a plasat comanda din greseala.
- Clientul nu a furnizat niciun motiv pentru returnare.

Se va percepe o taxa de 100 ron per/produs din suma de rambursat.

DE RETINUT!

In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

Actiunile care duc la diminuarea valorii produsului returnat sunt urmatoarele:

- folosirea produselor in mediul exterior;

- ruperea sigiliilor si a etichetelor produsului;

- ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale ale produsului;

- uzarea, zgarierea, murdarirea, patarea, impregnarea cu substante externe;

- desigilarea accesoriilor consumabile ale produsului.

Daca s-a asamblat sau s-a incercat asamblarea, produsul nu mai poate fi returnat!

DIMINUAREA VALORII BUNURILOR RETURNATE CONFORM OUG NR 34/2014 ART. 14, ALIN. 3

Consumatorului i se ofera dreptul de retur, in cazul achizitiilor cu livrare la domiciliu, tocmai pentru ca nu are posibilitatea de a vedea produsele inainte de achizitionarea acestora, din acelasi motiv i se permite sa testeze si sa verifice produsele pe care le-a cumparat in masura in care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare al acestora.

Pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare al acestora, consumatorul trebuie sa le manipuleze si sa le inspecteze la fel cum i s-ar permite intr-un magazin fizic. Spre exemplu: o tricicleta/carucior se poate asambla si testa la interior (pe covor, parchet) fara a murdari, uza rotile produsului. Consumatorul este responsabil de modul de manipulare al produsului ce poate duce la diminuarea valorii produsului in urma determinarii naturii, calitatii si functionarii produsului.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletului in momentul in care il primesti, in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.


Vrei sa returnezi un produs?

Suna-ne la nr. de telefon: 0772.241.921

Contacteaza-ne pe WhatsApp

Email : office@homenest.ro